Kokoukset

Kevät- ja syyskokous 2023

Hallitus oli päättänyt  pitää kevät ja syyskokoukset syksyllä 2023. Yhdistetty kevät- ja syyskokous pidetään Lappeenrannan kaupungintalolla  torstaina 28.12.2021 klo 16:00 alkaen. Kokoushuone on Lehmus ja se löytyy I-kerroksesta (pääovista sisään ja noin 30 m suoraan eteenpäin. Kokoushuone on oikealla. Kokoukseen on myös  mahdollista osallistua etänä. Yhdistyksen jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa,  lähetetään erillinen ohje kokouksen osallistumisesta lähiaikoina.

Esityslista

1. Kokouksen avaus 2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa 3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus 4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys

5. Yhdistyksen kevätkokouksen asiat 5.1. Tilinpäätös 5.2. Vuosikertomus 5.3. Tilintarkastajan lausunto 5.4. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

6. Yhdistyksen syyskokouksen asiat: 6.1. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle 6.2. Päätetään hallituksen jäsenten lukumäärästä 6.3. Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet 6.4. Valitaan tilintarkastaja